AlevAkoluInce Merhabalar doktorum bugün balık yağı kullanmaya başlayabilirsin dedi ve omegaroyal markalı bi balık yagı yazdı kullanan var mı yorumlarınızı alabilirmiyim ??
AlevAkoluInce Sinemelik benimde kafam karıştı yaa havyardan elde edilen omega3 yazıyor ama Araştırdım biraz bay bi faydası varmış 🤔🤔
Sinemelik AlevAkoluInce Canım ben 8 haftalıkken almaya başladım yanlış hatırlamıyorsam çünkü balık çok yiyemiyordum zorla yiyordum şimdi hiç yiyemiyorum zaten balık 🙈 o yüzden ben biraz erken başlamış olabilirim belki
Zemuda AlevAkoluInce 2. Trimestere geçince folikasiti bırakıp buna geçtim. Doğumdan sonraki 2 aya kadar da devam
AlevAkoluInce Zemuda ben 7haftalık 7 gün ama ultrasonda 6 hafta 4 gün olarak gözüküyor hem folik asit hem bunu içiyorum 🤔 teşekkürler bilginiz için
AlevAkoluInce Sinemelik anladım ama ben sizden de önce başlamışım 🤗 bAlık çok yiorum çok da seviyorum ama bu aralar mide bulantısı yaşadığım için yiyemiyordum