KubSav33 bugun doktor kontrolumuz vardi alti haftalik hamile oldugumu soyledi happy momda fln da ya da adete gore hesaplayinca 5 hafta 3 gunluk yaziyor neden oyle
Ayzaninannesi KubSav33 erken dollenme gec dollenme olayı var canım ama her zaman ultrasonda gözüken baz alınır diye biliyorum
Pregnantmom Ayzaninannesi ultrasonda her zaman farkli cikar ilerode gider geride de kalir o yüzden son adet tarihine gıre takip edilir
Sengulkrgz KubSav33 O zaman ultrason ile alakali bir durum bazen 4 gun 3 gun 2 gjn olunca onu tam bir rakam yada sayiya yuvarliyor diye de biliyorum
Rbs111 KubSav33 ultrasonu takma benim hep 1 hafta önde çıkıyor . Son adet tarihini baz al. 16+2 deyim . Dün 17+3 çıktım
KubSav33 Bakincada zaten seyle alakali gibi son adet oldugun haftayi da ultrason sayiyor gibi takvime bakinca