Ayzaninannesi Yeni doğum yapan bir arkadaşım pekmezle süte asıl dedi bana. 2 hafta süt ve pekmez ağırlıklı beslendim. Bugün kontrolüm vardı. Oğlum 2 haftada 600 gram almış. Ben de 300 gram aldım. Doktor çok iyi dedi. 7 haftam kaldı doğuma, böyle devam etmeyi düşünüyorum.