Bugün randevum vardı 10+3 günlük eli ayakları oynuyoe gördük kalbi atıyor şükür duyduk ama canım çok sıkkın benin rahimde yapışıklık vardı doktor bana korkma yapışıklık olan yerde döllenmemiç ona çok uzak demişti ama bizimki hareketlenince gitmiş diğer uca girmiş ultrasonda sanki tam ordan çıkıcaktı vazgeçti. İnanılmaz kasık ağrım oluyot sebep buymuş orsa yatmasaymış. Sizce çıkarmı ordan demekki tam yapışık değilde alttan boşluktan girmiş oraya gibi ya çok kötüyüm hiçmi yüzü gülmez bir insanın.
Doktorum için rahat etsin haftaya gel bakalım çıkmışmı diye yoksa 15 gün sonra dedinyok dedim haftaya geliyorum. Bunu yaşayan varmı benim birfe 14 yaşınfa 1 kızım var yani kafam çok karışık bunuda kaybetmekten çokkk korkuyorum ne olur dua edin