Benim bir sorum olacak anne adayları ben 5+4 haftalık gebeyim bugün ultrasonda keseyi gorduk ama bebeği daha göremedik doktor alttan bakicakti istemedim ama şuan biraz tedirgin oldum sizce daha erken mi 2 hafta sonra tekrar gidecem inşallah bebegide kalp atışında duyarım