Fatosbirinci 31 haftalık hamileyim ve gebelik şekerim var insülin kullanıyorum şuan günde iki kere vuruluyorum insülini bu durumda olupta normal doğum yapan var mı illa sezeryan mı olmam gerekir?
Habibeadiguzel Fatosbirinci bi tanıdıgımdan yola çıkarak söylicem kendiside şeker hastasıydı ve 8 ay yatarak geçirdi düşük riski var diye ama normal doğum yaptı herhangi bi kanama veya başka bi tehlike yoksa normal alıyorlar
HafizeAysegul Fatosbirinci merhaba benimde şekerim var doktor 38. Haftada bebeği riske atmamak için sezeryan önerdi. Ama şeker hastalarında benek erken gelebilir dedi. Yani sezeryan öncesi 37. Haftada bebek gelirse normal Doğuma da herşey uygunsa olabilir dedi. Bekleyip bebeği tehlikeye etmek istemiyorlar.
Nnnnaaaazzzz Fatosbirinci ben 34 haftalığım şuan bendede şeker çıktı insülin kullanıyorum doktorum eğer şekerin düzenli giderse en fazla 38 39. Haftaya kadar bekleyebiliriz dedi eğer bebek kendi gelmezse gerekirse suni sancı ile normal Doğum yaparız dedi
Fatosbirinci Habibeadiguzel Benimde bi tanıdığım doğuma girdi bugün şekeri düşmüş bu yüzden sezeryana alıcaklarmış onun için sordum sağolun cevap verdiğiniz için ilk hamileliğim çok sıkıntılı geçiyo Allah hepimize kolaylık versin inşallah
Fatosbirinci Nnnnaaaazzzz hmm 40 a kadar beklemicek mi doktorun bide şekerin açlık tokluk ne oluyo insülin sonrası günde kaç kere vuruluyosun bide kaç doz
aylaacetin Nnnnaaaazzzz yani şeker olunca bebeğin doğum zamanı ona göre değişiyo öyle mi 🙁 bendede şeker var sezaryen olucak benim zaten ama bari 39a kadar almasa bebeğimin kilosuda fazla değil zaten 🥺
Nnnnaaaazzzz Fatosbirinci 16 ünite 1 kez kullanıyorum açlık 100ün altında tokluk 140 altında oluyor şimdilik haftalık zaten endokrin kontrolüne gidiyorum ve 2 haftada bir diyetisyen kontrolüne gerekirse hemen müdahale ediyorlar
Fatosbirinci Nnnnaaaazzzz aaa bende gebelik şekeri var ben endokrine gitmiyorum sabah 8 ünite akşam 10 ünite alıyorum diyet yapıyorum zaten sürekli kilo veriyorum bebeğim alıyo sadece ama çok aç kalıyorum sürekli açım yemeğe korkuyorum şekerim çıkıcak diye ama azkaldı diye sabrediyorum sizin kaç haftalık
Nnnnaaaazzzz Fatosbirinci diyetisyenin yazdığı herşeyi yiyorum ben hem şekerim daha düzene giriyor hem aç kalmıyorum hemde kilom kontrol altında oluyor. 34 haftalık olduk biz inşallah son 5 hafta
Fatosbirinci Nnnnaaaazzzz maşallah bende dikkat ediyorum kilo almıyorum bebek kilo alıyo arada aç kalıyorum ama çokta değil inşallah düzene giricek
Fatosbirinci aylaacetin değişiyo şöyle bi anda irileşe biliyo benim bebeğim bi anda irileşti ağustos 20 di doğum ağustos 10 çekti
Nnnnaaaazzzz aylaacetin benim dr bir sorun olmazsa bekleriz 39 a kadar dedi ama en fazla 39a kadar bekleyebiliriz dedi
aylaacetin Nnnnaaaazzzz iyi bari zaten normaldede o zamanda sezaryen yapılıyo inş herşey yolunda gider de ☺️