Vet-hek-meri Hllswm Bende aynı korkular içindeyim hala korkudan hala bırakmıs değilim 37+5 im doktorum 37 de bıraktırdı güya🤭 doğuma bi hafta kala bırakırım diye düşünüyorum yanlış mi yapıyorum nolur benı de rahatlatın
limoncicegi Hllswm siz ne yaptınız bıraktınız mı aspirini ben 32 deyim 3 gündür içmiyorum içim içimi yiyor ne yapsam bilemedim
Hllswm limoncicegi bıraktım canm 2 bucuk haftador içmiyorum hatta erken dogum riskim oldu oksasparıda 4gün bıraktırdılar geri basladım sonra cok şükür iyiyiz 🤲🏻🤲🏻🥰