Kızlar buradan yaptırmayı düşünenler varsa (defnelisusler) sakın yaptırmasınlar ben de ucuz olmasına kandım. Magnetlerin hepsinin üzerinde delikler var, bir kısmı kırılmış, bir kısmının heryerine silikon yapıştırıcı bulaşmış, boyaları düzgün değil. Boşuna giden bir 150 tl oldu. Bir de kendisi çok ukala ve insanları tersliyor. Ben sonuçta sizden hizmet alıyoruz dediğimde bana ben üç kuruşa anca bu kadar uğraşırım dedi sanki fiyatı ben belirliyormuşum gibi. Sakın ordan yaptırmayın..