Seda5892 GamzeTurkk hamileliğimin başlarında yattım canım hareketsizdim hep şimdide bebeğin eşinde kanama var deniliyor o yüzden yine öyle hareketli değilim yediklerime dikkat ediyorum ama hareket olmayınca kalıyor
Kbryldrmr Zhrclsr pazartesi gitçez bakalım kilosu iyi hatta önde biraz şişko olcak demişti son gittiğimde doktor
Derya0707 Bahara bende bende başa aş hafta ve kilomuz aynı işin garibi ben hepsini 7. Hafta ile 12. Hafta arası aldım başka almadım daha ne alacaksamm
Mervemommm Tugba2034 35. Haftadayım 13 kilo aldım inşallah doğumdan sonra vermeyi temenni ediyorum 😁😒😒
DuyguDuman Seda5892 evet cnm çünkü şekerde çıktı ve inan dikkat ettiğim için 27. Haftada mesela almadım. Öncesinde ayda hep 3-4 aldım daha portakalda vitaminken 😂
Seda5892 DuyguDuman bende gitsem mi diyetisyene diye düşünüyordum sonra baktım hava çok sıcak hastane çok uzak kaldı🤣
Kfkf Seda5892 aynen motive oldum 😀😀 nasıl bu kadar az aldılar bravo etliyim butluyum mutluyuz napalım dogum dan sonra veririz😀