Simadumann Karakuzuu ne yiyiyonuz ne içiyonuz siz 😂 valla çıldırcam psikolojim bozulcak -4 ne yaaa 😂 ben nefes alsam 100 gram ekleniyo 😂
Adisimmm Ececce kilo.alımınin şekerle ne ilgisi var ki ben kilo alan hamilelere doktorlarin kızmasını anlamiyorum annem her dogumunda 30 40 arasi almis 2 ayda vermiş hepimiz turp gibi doğmusuz yeni doktorlar da acayip
nilaylaylaylay Hafta 2.5-3 kilo arası aldım. Ama 15. Haftadan sonra düzenli olarak her hafta 200-300 gram alıyorum.
Aysen1995 Semanur_Temel normal canim..1 kac hafta gecsin sonra yavaw yavaw alicaksin kilo merak etme😊
Ececce Adisimmm benimki kilo almamamdan yana bi de sporcuyum biliyor ay evet 30 40 alanları doktorlar kovuyordur valla😂
Karakuzuu Simadumann ölüp ölüp dirildim 13 haftama kadar yedim ama bir yedim beş çıkardım. 2 haftadır iyiyim yerimde sayıyorum bakalım. Benim 3. Gebeliğim. İki gebeliğimdede 35 er kilo aldım Ama hep verdim.
umare Semanur_Temel kilo almaman normal zayif san 20 haftadan sonra bbende henuz 20 haftalık ama 1 kilo almışım