Rengini soracaktım nasıl geliyor diye ama kahverengili koyu kırmızılı dedin benim 6 gün önce ilk pembe gelmişti 2 gün kesildi , 4 gün önce kanamam kırmızıya döndü parcali kanama atmaya başladım ve düşük yaptığımı öğrendim . Bunu seni korkutup söylemek istemedim ama acile iyi ya da kötü en azından icinin rahatlaması icin gitmen gerektiğini düşünüyorum bence Regl kanaması bile olmuş olsa git en azından gerçek sebebini öğrenmiş olursun burada hepimizin söyleyeceği seyler farklı ve kafa karıştırıcı
BabyComeOn