So9181 Ebrarrebral ben çakmak erdem Hastanesi'ne gidiyorum normal doğum için 1500 lira fiyat verdiler
Ebrarrebral Rhk0158 benim suan gittigim hastahanede yeni dogum unitesi yok Onun doğum için orayı düşünüyorum
So9181 Ebrarrebral Fatoş özlem yıldırım. Evet doktorumdan memnunum. Fatoş hanıma gelene kadar 3 kere hastane doktor değiştirdim malesef. Ama Fatoş hanım çok ilgili herşeyi detaylı anlatıyor. Her muayeneden önce tahlil yaptırıyorum ve onlara göre ilaç veriyor gereksiz vitamin vs vermiyor.
Ebrarrebral So9181 cnm ben Leventte kalıyorum doğum için erdem hastahanesini düşünüyorum ama Dr hakkında hiç bilgim yok
Zeymommx Kesinlikle şükran Akalın ı öneriyorum Çamlıca Erdem’e gidiyorum bende 3 ayıma gelene kadar boş boş yerlere gidip para verdim Ama bu kadın bu şahane şiddetle tavsiye ediyorum😀
So9181 Rhk0158 bende oranın iyi olduğunu duydum burada da öneren çok olmuştu hatta doktor ismi de verildi salı gününe randevu aldım ilkkez gidicem. Normal doğum istediğim için devlet hastanesi düşünüyorum. Bakalım memnun kalırsam orada yaparım dogumu.
busrakaan So9181 ben sancaktepe devlet hastanesinin yakının da oturuyorum hiç olumlu şeyler duymadım . Normal doktorlarına bile gitmiyorum . Tabi ki duyum bendeki . Memnun kalırsanız paylaşırmısınız
So9181 Ebrarrebral çakmak erdem Hastanesi'ne gidecekseniz Fatoş özlem yıldırım ı oneririm. Bana da bir arkadaşım onermisti. Dediğim gibi bu doktora gelene kadar 3 doktor degistirdim. Ama Fatoş hanım gerçekten işinin ehli bir doktor pişman olmazsın iz.
So9181 busrakaan paylaşırım tabiki iki doktor önerdiler randevu bulabildim salı günü gideceğim hatta üst katlara çıkıp doğum yapanlarla veya yakınlarıyla konuşmayı da düşünüyorum memnun kalıp kalmadıklarını öğrenmek için 😊 araştırmacı gazeteci gibi hissettim kendimi 😂😂