Dünde post açmıştım hamileliğim cok guzelken doktor düşük yapıcaksın dedi ağlaya ağlaya canım cıktı zaten zor bulmuştum. Bugun bekarlıgımda gittiğim özel doktoruma gittim asla öyle bişey yok seni nasıl üzmüş dedi bebeğide keseyide gösterdi. Nasıl düşücek der üzüntüden düşürürsün zaten dedi. Gerizekalı doktor yaaa