Esravepuli ben hamile.olmadan önce ağda ile alıyordum aldiriyordum hamile olduktan sonra da kendim aldım şuan 23 haftaligim hala alıyorum bi sıkıntı yok hatta bugün yarin yine alcam karnım iyice büyüyünce kuaföre aldiririm. Herhangi bir sıkıntısı yok bence canım tedirgin olma