Rbs111 evet böyle ciddi konularda doktorlar dışında herkese kulak tıkamalı.. İçi rahat etmiyorsa emin olmak adına başka doktorlara gidebilir ve test tekrarı yapılabilir.. Gebelik ve gebeliğin istendiği dönem yeterince hassas bir süreç ve her kafadan çıkan sese kulak verilmemeli özellikle tıbbi konularda, test sonuçlarının değerlendirilmesinde vs. daha duyarlı olunabilir.. Yoksa burada tabii ki herkesten fikir alabiliriz, paylaşım yapabiliriz ama test sonucu gibi moral bozabilecek insanı korkutabilecek durumlarda insanların daha dikkatli olması taraftarıyım.. insanları küçümsediğimden demiyorum yani sadece daha dikkatli olunması gerekiyor