Zehra333 canım hiç olmaz diye düşünme bak senin en azından bir tane yavrun varmış benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı sonrasında 1,5 sene bekledim sonrasında babam kalp krizi geçirdi o ay aşılama yaptıracaktım erteledik sonraki ay olsun dedik adetin 2. Gününü bekliyoruz adet olmuyorum bir türlü test aldı eşin işten gelirken saat akşam 10du geldiğinde saat 11 de anca yapabildim testi normalde de gecikir adetim çıkmaz da diyorum yine de yapıyım ben test!🙈lavobada tek çizgiydi eşime dedim ki negatif çıktı 5 dk sonra teste bi daha baktım ikinci çizgi belirginleşmiş ☺️İnanamadık eşimle sabah hemen kan verdik sonuç çıktı pozitif hamileyim😊biraz da bence psikolojik bu mesele ben kafama çok taktım aklımdan çıkaramadım bir türlü ama babam hastalanınca bir anca düşünceler ilgi odağı kaydı.kendini bebek fikrinden biraz da olsa uzaklaştırmaya çalış bence en kısa zamanda güzel haberini alırız sağlıkla alırsın inşallah kucağına🙏🏻Hepimiz inşallah