AsliAsilHamza Dilker iyi gidiyo heycanlı biraz iki aydan az kaldı oğluma kavuşmak istiyorum hayırlısıyla🤗🤗
Dilker AsliAsilHamza bizim de son 76 gün kaldı ama nedense daha erken gelecek gibi hissediyorum çok bekletmesinler bizi 🙏😍 istanbulun neresindesin bu arada 😊
Dilker zehradem aynı bölgelerdeyiz kaç haftalık oldunuz bebişin gelişimi flan nasıl bizim oğlan biraz tombik gibi geldi bana ama doktor olumsuz bişey demedi artı eksi 250 gr olabilirmiş 🤭 dün gittik 29+0 1680 gr 40 cm 🐣
Dilker AsliAsilHamza aynı bölgelerdeyiz kaç haftalık oldunuz bebişin gelişimi flan nasıl bizim oğlan biraz tombik gibi geldi bana ama doktor olumsuz bişey demedi artı eksi 250 gr olabilirmiş 🤭 dün gittik 29+0 1680 gr 40 cm 🐣
zehradem Dilker Ben daha 21+2 günlüğüm canım. Benim de kızım olacak inşallah. Gelişimi her gittiğimde gayet iyi deniyor. Salı günü detaylı ultrasona gireceğim çarşamba da aşı var. Her şey iyi şükür Allah sağ salim kucağa almayı nasip etsin 🤗😍
AsliAsilHamza Dilker 29+6 da gittim çarşamba günü 1400 gram boyuda 42 cm di normal dedi doktor bianda kilo alıyorlarmış zaten şuanlık sıkıntımız yok çok şükür😊 30+1 iz 🥰
Dilker zehradem oyy maşallah canım zaman çok çabuk geçiyo daha dün gibi öğrendiğim gün ne kadar hızlı büyüdü🤗😊
Dilker AsliAsilHamza maşallah 🙏😊 son 3 4 haftada büyüdük 1 ay önce daha pek belli olmuyodu bile şimdi kocaman oldu karnım 😀😍
zehradem Dilker Valla ben de çok erken öğrendim zaman geçmez sanıyordum 5 ayı bile devirmemize az kaldı 😍 çok şükür