Gamze36 Kızlar geceleri bebeğim tam uyku moduna geciyorum başlıyor hareketlenmeye yatamıyorum benim gibi olanlar varmı? Dogumdan sonra acaba geceleri beni yatırmıcakmi prensesim 💜💖
Yegino Gamze36 aynı benim kız da öyle valla bende aynı şeyi söylüyorum kendi kendime gece kuşu olucaz herhalde 😂
Hs20 Gamze36 sorma kuzum.benim oglan geve de ayni gunduz de ayni durmuyo uyku uyutmuyo gözümü korkuttu sıpa simdi boyleyse dogunca nasil olcak acaba diye 😊😊
Gamze36 defne55 merak etme canım büyüdüklerinde o hareketler fazlalaşıyor cok hisediyorsun yatamıyorsun bile 😀
mrv_gns_sfk Benim kızda öyle bütün gece maşallahh🙈acaba doğduğundada mı aynı saatler uyanık olacak🙈yandıkk o zamann😂🙈
Minik1anne Gamze36 ben 29 haftaligim geceleri uyanıyor sabahları 8 gibi falan uyanıyor beni de uyandırıyor oynadıkca 😁😁😁
Emirinmelegi Gamze36 ayni benimki de öyle gündüzleri pek bi sakin ama gecekeri tam uyucam,başlıyor hoplamaya ,vurmaya hareketlenmeye😂😂