Zeynepca Kızlar 12+6 hamileyimm.. Ve iç çamaşırımda 4-5damla kadar ıslaklık oluyor. Bu nedir başına gelen varmı. napmalıyım??
defne55 Zeynepca ter yada akinti olabilir canım bende 17 haftaligim hep bendede oluyo ama doktor suyu gayet iyi dedi
Bahark Zeynepca bu kadar kucukken amniyon sivisi kacagi olmaz ya akinti falan olmasin yinedr eczanede pedler var amniyon sivisi mi degil mi belli eden onlardan alip kontrol edin isterseniz
gLycn_ Zeynepca 15 haftamda doktoruma sormuştum ter olabilir vajinal akinti olabilir dedi normal her sey demisti ama icine sinmiyorsa doktora git tabi
smls19 Ter olabilir canım bende o şekilde doktora gitmiştim ter ya da akıntı dedi bebeğin suyu iyi demişti yine de sen bi git doktora
Zeynepca smls19 @defne55 Ter olduğnu sanmıyorm çünkü bişeler aktığnı hiissediyorm o an. Ama başkada nolur bilmiyorum 🤦🏻♀️
Duuyguum Ben bu sebepten gittim dr a bugün vajinal baskı da hissediyordum şükür herşey iyi dedi ama progestan fitil ve iğnesini verdi yine de neden bilmiyorum