Kızlar ya doktor randevuma daha var belki bilginiz vardır diye yazayım dedim. Bekarken falan da kendimi çok incelerdim birşey var mı diye. 33 haftalığız, vajinamın girişinde top gibi et parçası var resmen. Baya ilişki yaşadığımız girişte, dudaklarda falan değil, baya baya içerde, eskiden yoktu böyle birşey, orası boştu, şimdi sanki tıkanmış gibi. Kaşıntım falan da var enfeksiyon gibi ama eskiden kaşıntım olsa bile o şişlik yoktu. Başına gelen var mı korku sardı beni 😢