bebegimmveannesii Bugun doktor erkege benziyo kesin erkege doner dedi sizce donermi benim durumumu yasayan ve kesinlesen varmi
defne55 bebegimmveannesii valla bana da 12 haftada kıza benziyo dedi dün gittim 17 haftada kesinleşti ama belli de olmayabilir değişebilir yani
Seda05 bebegimmveannesii bana kıza benziyo ve büyük ihtimalle kız olur demişti 15.haftamda ve kız oldu 😊
DemetDigesu bebegimmveannesii 10 haftada fetal dna testıyle ogrendım 18 haftada anca bacaklarını actı doktorda teyıt ettı bılıyorduk dedım bende 😅 ıkılı testlerde cınsıyet bellı olmaz en az 16 haftaya kadar beklemenız ıı olur
Hiraerva Bizim de 17 haftalıkönce doktor erkeğe benziyor dedi sonra da kiza benziyor dedi ayrıntılı ultrason kadar tam net olmaz heralde
Dilanserdar Ben 26 haftamdayım hala kıza benziyo diyorlar bir defa erkek demişlerdi3seferse kıza benziyo dendi ben alışverişi yaptım bile
Busraoz https://hizliresim.com/bvjVjY Bana 11. Haftada söyledi doktorum %80 erkek diye. İkili ultrasonda da aynı şekil o doktor da erkek dedi. Görsel de 15+5 bacaklarının arasında belli zaten pipisi parmakla gösteriyor doktor tescillendi yani👍🏼
bebegimmveannesii Busraoz aynen bende gordum bacak arasinida valla emin olamadim😕☺☺☺ allah hayirli evlatlar nasip etsin ins
Elifikraveannesi bebegimmveannesii 12. Haftada erkek gibi dedi. 16. Haftada kız dedi canım. 20 haftalığız ve kız :) 👧🏻