Selam kizlar gormussunuzdur bi kac kisi korku icerir postunu gormeyenler hic acmasin postu
gercekten korkumdan o posta yorum yapmamak icin burada yazmaya karar verdim. Ne sacma insanlar var gelip sacma korkutucu seyler yaziyorlar herkesi korkutuyolar yani pisikoloji bozuyorlar resmen sanki bilerek uyduruyorlar korkalim diye boyle seyler yazilmasin buralara yaaa cok sinirlendim