Dniiz https://i.hizliresim.com/Z5W9O0.jpg Kızlar Pazartesi özel doktora gitti erkek bu çocuk dedi dün rahatsızlandım serum yedim orada ki doktor ultrasonla baktı kızın olacak dedi bugün Pazartesi gittiğim doktor çağırdı yine erkek dedi hayırlısı olsun ikisi de Canım hiç farketmez sadece gülesim geliyor yavrucağa bi kız bi erkek diyoruz 😂🤷♀️
gLycn_ Dniiz iki sevincide tatmiş oldun canimm 😅 şaka bir yana saglikli olsunda kizida erkegide bir 😍♥️
zynp1512 Hadi yaa 😅 ben 16 haftada ilk gittim direk erkek dedi ve hala erkek inş. Benimde ultrason resmim seninkine çok benziyordu tabi ben bilemedim seninkini de inşallah hayırlısı olsun haftaya birdaha gidersin
Feyza1993 Benim de 18 haftalık erkek 20 haftalık kız 21 haftalık erkek dediler hangisine inanacağım bilemedim🤦🏻♀️