Seydasari böbrek genişlemesi mi var üroloji ye gittiniz mi benimde sağ böbreğim baya genişledi ama her ay böbrek ultrasonu çektirdim şimdi 37 olduk ama çok şükür ağrım yok bol su için 3 litre ve ağıran tarafınıza yatmayın. Ağrı olursa müdahale gerekir dedi doktor zaten artık doğumdan sonra gelirsin dedi. Ağrınız varsa doktora gidin Bi an önce baksınlar durumunuza.