Rabia1995 Hanımlar 34 haftalık hamileyim kontrole hep devlete gittim bundan sonrası için özele gitmeyi düşünüyorum egepol su hastanesi can hastanesi doğum fiyatlarını bilen varmı yada başka önerisi olan
Zmrtbdk Rabia1995 Ben 32+2 yim.14. hafta Egepol Bülent Bey’e başladım.Doğum ücreti 3100 lira.Hastahane hakkında bir sorunuz varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.
BirVeraAnnesi35 Rabia1995 bende egepol bülent beye gidiyorum 3100 fazla geldiyse bildiğim kadarıyla yaşam hastanesi varmış konakta 1500 1600 civarı diyorlar doğum ücretine bir arastırın isterseniz
Zmrtbdk Rabia1995 Doğrudur,diğerleri hakkında çok bilgim yok ama canım başlığı Egepol hastanesinde doğum yapacak anneler’olarak açmışsın.Bir yanlışlık mı oldu acaba.Eğer onu değiştirebilirsen daha hızlı ve uygun cevaplar alırsın.
Yasmin89 Ben de egepole ve bülent beye gidiyorum. 14. Haftadayız, herşey iyi gidiyor şükür. Hastane güzel 3 arkadaşım burda doğurdu hiç sorun yaşamadı. Babam da başka bir ameliyat oldu, odalar hemşireler servis hizmet falan çok güzel bence