Ozge3747 Afgjkkl Canım Mardin’de yaşıyorum normalde Diyarbakır Memorial Uğur Değer’e gidiyorum ama Mardin’de Mem Arjen Yıldırım’A gidiyorum cihanpolde
Afgjkkl aslinda kiziltepede cihanpolda bulent bey varmis arkadaslar hep ona gitmis ama ben kadin doktor tercih esiyorum mardinde park hastanesinde aysegul diye varmis bugun ona gidicem memnun kalmazsam bulente gidicem mecbur 😏
Ozge3747 Afgjkkl Kadın doktor tercih ediyorsan Mardin’de iyisini bulman zor Ayşegül ve Semra iyi değil
Afgjkkl Ozge3747 tesekkur ederim canim yolun basindayim henuz bu gidisle hepsini deniycem galiba 😊 bana diyarbakira batmana gitmek zor geliyor acil bisey olursa beni taniyan bi doktor olsun istiyorum
Ozge3747 Afgjkkl Benşm bebeğim hem tüp bebek hem de riskli gebelik o yüzden mardindekilere güvenmiyorum canım ama dediğin gibi acil durumda gidecek bir doktorum olsun diye Mem Arjen’i Tercih ettim memnunum, iyi bir doktor
Ozge3747 Afgjkkl Yani sen bir dene tabi içine siner belki ama Ayşegül’le ilgili cinsiyetten bile anlamıyor on kere karar değiştiriyor dediler yine de deneyip gör herkesin doktordan beklentisi farklı oluyor
Ozge3747 Afgjkkl Evet semra’ya gittim beğenmedim Semra çok soğuk ve fazla ilgili gelmedi bana küçümser ukala bir tarzı var. Ayşegül’e de arkadaşım gidiyordu kadının 14 haftalık bebeğini anestezisiz bağırta bağırta kürtaj yaptı 🙄ama memnun olan da vardır belkş
Ozge3747 Afgjkkl Herkes için bir olmaz tabi de benim tavsiyem kadın doktor olayını takıntı yapmamanız yine de siz bilirsiniz
Afgjkkl Mardinde en buyuk skinti doktor zaten allahtan dogumum burda olmiycak sadece hamilelik surecime doktor lazim
Lavinyaa61 [silindi] evet özel 👍hamileliğimin en başından beri gidiyorum ☺ asker eşi olduğum için indirimli olarak 43 lira ödüyorum
Afgjkkl Ozge3747 herkezin bana soyledigi bu aslinda erkek doktorlarin daha nazik ve ilgili olduklari cok takinti yapmiyorum aslinda da cekiniyorum iste alisamadim