Bilge_ercan 1 saat önce uyurken belimden boşluğuma giren Bi sancıyla uyandım 1 saattir devam ediyor ama dk tutamıyorum cünkü sancı sürekli giriyo aralıklı değil acaba yalancı sancı mı yoksa doğum başlangıcı olabilir mi kızlar 😏
BurcuKurtSorgu Bilge_ercan bebişin baskısı olabilir sürekli bir ağrıysa. Böbreğine baskı yapıyordur. Biraz daha bekle, bi ilik duş al uzan bakalım. Geçmezse doktora gidersin ☺️
Bilge_ercan BurcuKurtSorgu ilk defa böyle oldu baskı gibi değil ya sancı giriyor yani duş aldım biraz daha azaldı ama hala var
Bilge_ercan [silindi] şimdi giricem çünkü hala devam ediyo daha dün sancım yok diye post açmıştım nazar değdi 😁