Deniziimmm Şuan hastanedeyim 27+3 haftalığız ve hiç abartıldığı gibi değil tadı muhteşem içeceğin .... Yanlız haftasına göre biraz kilo su fazla mı sizce 1 500 Gr kğ 37 boy
Lavinyaa61 Deniziimmm canım bende hastanedeyim ☺ az önce içtim elmalıydı benim içtiğim 🍏 evet tadı fena değildi ama aç karnına olunca mide bulandırıyor
Eeeh1719 Deniziimmm 27 + 4 uz bizde pazrtesi yaptrdim sker yuklemesi kilosu 1 kg boyu 35 cm dedi kiz bebek sizin cinsiyet nedir
Deniziimmm Eeeh1719 maşallah canım erkek bizim bebek birde genetik sanırım babamız iri abimiz de 4 100 Gr doğmuştu doktorum özellikle yapalım dedi şükür normal çıktı sonuçlar ....
Eeeh1719 Deniziimmm masallah benim oglumda 3750 dogmustu kizim da bu kadar dogsa yeter ins yinede sag saglim alalim kucagimiza kilodur alinir 🙈🤗benim sonuclarimda temiz cikti sukur
Ayzaninannesi Sonuçlar hemen çıkıyor mu kızlar bende önümüzdeki ay içinde yaptiricam ve çalışıyorum da ?