DemetDigesu Trabzon bende 20 haftalıgım canım cok cabuk yoruluyorum mıdem yanıyor ama bulantım gectıgıne sukredıyorum
Ascvk Trabzon bende 21+3 🙋🏼♀️ Karnım çok şişiyor ve rahat nefes alamıyorum akşamları özellikle 🤦🏼♀️ Geceleri çok zor uyuyorum defalarca uyanıyorum, yattığım zaman ztn oğlum durmadan hareket ediyor onun heyecanı ile tamamen uykum gidiyor 🤷🏼♀️ Benim başından beri çok ağrılı geçiyor maalesef kasıklarım hep ağrıyor 🤦🏼♀️
Rozawxz Trabzon bu postu takip edip haberleşsek arada güzel olur aslında zamanlarımız aynı hemen hemen 20+2 ben
Sera00 Trabzon 18+6 yim mide agrilarim cok oluyor, basınç artti asagiya dogru. İleriki zamanlar için Allah yardımcımız olsun
Trabzon DemetDigesu canimmm midem yanmaya başladı artık iki gündür perişanim 🤦 kuyruk sokumum bile arada agriyo düşün
Trabzon Ascvk kasık ağrım çok olurdu benim öncekine göre biraz daha iyi kasık ağrım. Ama şişmeye devam günden güne çok sisiyorum. Yoruluyorum çok bir yemek yapana kadar dermanim kalmiyo artık.
Ayserose Ascvk benimde kuxum geceleri karnım daha cok sisiyor aksam yemegimi gec yememeye calısıyorum,artık uykuya dalmalarda zorlandı,sürekli önceden yüzüstü yada sırtüstü yattıgım için şimdi yan yatmak biraz zor geliyor,hamile yastıgı kullananınız varmı?
Trabzon Rozawxz gaz olabilir Bide şöyle diyorlar benim midem çok yukarı çıktı tam gogsumun altında sisiyo bide organların hareket ettiğini söylediler bebek büyüdükçe organlar da geriliyomus ondan olabilir
Melikekocaman12 Benim hiç mide bulantım olmadı ağrım sızım çok şükür yok bende 19 haftanın içindeyim bebisim çok uslu çok rahat bi gebeliğim oldu🥰🥰
Trabzon Melikekocaman12 mide bulantısı sadece 10 gün yaşadım başkada olmadı elhamdülillah. Ama maalesef mide yanmasi başladı sende de baslicak bu haftadan sonra bende başladı 20 hafta içindeyim
Trabzon Rozawxz kaç haftalık oldunuz. Artık geçmesi lazım rahatlamaniz lazım ama mide yanması başlar şimdi de
Rozawxz Trabzon benim de öyle göğsümün altı şişiyor ama aşırı gergin oluyor etim acıyor nerdeyse soda içiyorum fayda etmiyor
Panikanne Kızlar benim de ağrım var vajina da dolgunluk var 19. Haftamdayim ve su gibi şeffaf akintim var acaba sizler de de oldu mi bu haftalarda normal mi
Trabzon Panikanne akıntı olması çok normal bende de oluyo hele ki iş yapınca biraz daha akıntim oluyo . Vajinada dolgunluk derken bişey mi basıyo seni assagiya nasıl oluyo
Melikekocaman12 Trabzon herkes olmayabiliyor yani bende olacağı belli değil olursa da yapacak bisey yok ben hamilelik ten bu yana 4 kilo zayıfladım neden böyle oluyor 🤔
Trabzon Rozawxz doktora danis soda içmeye devam et o biraz olsa rahatlatır seni . Şişlik olması normal bence
Dilosunuguru 19+1 mide bulantılarım kusmalarım hala devam ediyor. Onun dısında Bi şikayetim yok. Ayrıca kızımın hareketini hissetmiyorum hissedenlere ve rahat bir hamilelik geçirenlere özeniyorum vallahi😊 Allah kolaylık versin hepimize😍
Trabzon Dilosunuguru yavaştan hissedersin artık benimde kızım olacak Allah nasip ederse. Hareketlerini hissediyorum artık . Mide bulantılarin da yavaştan geçer herhalde nerdeyse 5 aylık oldunuz 🙈
Panikanne Trabzon burda konuşmak iyi geliyor bilgilerimizi paylaşmak çok güzel arkadaşlar bilgi alışverişi yapma ya devam edelim
Panikanne Trabzon yok şekli falan değişti biraz kilo almış gibi oldu eskisi gibi değil canım bir de akıntı su kıvamında bu da beni biraz endiselendiriyor sizde de oldu mu hiç böyle