Arkadaşlar merhaba 39+5günlük hamileyim hem özel hemde devlette kontrol oluyorum özeldeki doktorum çok beklememiz gerektiğini eger ki Pazar gününe kadar bebegım doğmazsa Pazartesi günü sezeryana alması gerektiğini söyledi ben kendimi hep normal olarak şartlandırdım ona hazırladım ama devletteki doktorumda on gün önce on gün sonra doğabileceğini bir hafta daha bekleyebileceğimi olmazsa sezeryana alması gerektıgını söyledi sizce ne yapmalıyım lütfen bana bir akıl verin herkes başka birşey diyor kafam allak bullak oldu artık 😳😳