Hayrsbrs Kalp sesini ne zaman duydunuz? 6+1 olunca yarın duyabilir miyim ? Babalar günü için süpriz yapmayı düşünüyorum
Asli34 Hayrsbrs genelde 7. Hafta kalp atış sesi duyuluyor ben 6+0 da ultrasonda kalbinin attığını gördüm haftaya gel dedi doktor
Fatmisko Hayrsbrs 6+1de duyuldu dedi iki hafta sonra dinletmek istedi şimdi çok küçük zarar veririz dedi 🤔
BalDamlam Hayrsbrs bende kalbinim attığını gördüm pazartesi gitmiştim o zaman 5+6 ydim. Şimdi 6+3 oldum. Atışı duymak için önümüzdeki pazartsi gidicem o zamn çağırdı canım 💕 Allahın izniyle duyalım inşallah 🙏🙏🙏
melikeyakisikli Hayrsbrs canım ben 5+3 te duydum inşallah duyarsın en güzel babalar günü hediyeni verirsin 🙏🏻🐣
Hayrsbrs Hepinize teşekkür ederim 😊 normalde pazartesi için çağırdı doktor ben süpriz için gitmek istiyorum. İnşallah duyarız yarın ya da atışını görsek bile olur
Hayrsbrs Peki göğüs ağrınız nasıl ben geçtiğini hissediyorum çok korkuyorum ara ara dolgunluk hissi sızlatıyor sadece ama ilk haftalarda ki gibi değil. İştahsızlık var su bile içemiyorum
Kbraydn_55 Hayrsbrs benim hala çok acıyor ve ağzımın tadı hiç yok yediklerimden keyif almıyorum ve aşırı derece de halsizim hep yatmak istiyorum 😔 havalar da çok sıcak Allah yardımcımız olsun valla
Minikmucizem_ Hayrsbrs benimde oylr surekli kontrol ediyorum kafama taktigim icin. Ilk gunlerde agri sizi fazlaydi simdi sadece sabah uyandigimda hafif sizi oluyo
Kbraydn_55 Ben 5 haftalıkken gittim bu Çarşamba bi daha gideceğim o zaman duyabilir miyim bilmiyorum ama genelde 6 haftalıkken duyulabiliyormuş bakalım inşAllah duyarsın 🙏
Hayrsbrs Kbraydn_55 aynen ağzımın tadı yok tiksiniyorum çoğu şeyden canm hayırlısıyla şu 3 ayı bi atlatalım inşallah