emreselvi 17+6 haftaligiz yanı 18 haftalık oluyor inşallah gösterir kendini 13+4 günlükken gittiğimde göstermedi ama erkeğe benziyor ama bu ay yanılma ayı demişti bugun 3.20 gece randevum var anneanneside gelecek hepimiz heycanliyiz 🤭
ays_feride @emreselvi aynı durumdayız canım birebir aynı şeyleri yaşadım :-) benimde yarın kontrolüm tam 18 haftalık olacağım, sağlıklı güzel haberlerini alalım inşaAllah
emreselvi @ays_feride inşallah canım gösterirler artık kendilerini de alışverişe başlamak için sabırsızlanıyorum 🤭