Kesinlikle her defasında her temizlikten sonra lavabo dus vs.temız kuru yutmak gerekiyor ben her wcye gırdıgımde az miktarda ıcımde ki beze tentırdıyot doktum zaten doktor mutlaka yazmıs olması lazım mıkrop kapmamak acısından bu cok onemlı fazla da dökmemek gerek tabi tahriş olmama açısından kararında olmalı. Benimde yanıyordu ama böyle yaparak süreci hızlandırdım ve cabuk düştü bende dikişler bile. Doktora söyledim böyle yaptım diye iyi yapmışsın etkisi olmuş dedi.