Zinnureyn35 Ben Urla devlet hastanesine gidiyorum şimdilik memnunum ama araştırmaya da devam ediyorum 15 haftalık olduk 😊
EsraOzay İlk doğumumu Urla Devlet Hastanesinde yaptım çok memnundum imkanım olsa yine oraya giderdim.