Tam 9 haftalık olana kadar vuruldum tüpbebekden önde başladım yaklaşık 2 ay hergün vuruldum şuan 24 haftalığım hala iğne yerlerim acıyor tek tavsiyem iğneyi yapan hemşireye söyleyin iğneyi yapınca pamukla bir dk kadar bastırsın sıkı bir şekilde o çekincede elini sen bastır hatta ozaman daha az ağrı oluyor hiç olmayadabilir bide arnica kremle masaj yaptım hep öyle geçti