Ben 28 haftalik oldum ama bu haftaya kdr doktorum folik asit omega ve demir dışında bir vitamin destegi vermedi ve bnm 3 gundur aşırı bacak ağrılarım olmaya başladı. Geceleri beni uyutmayacak düzeyde bir ağrı haline geldi dün gece. Bunu kalsiyum ve magnezyum kullanmiyor olmamami baglamaliyim acaba. Yoksa daha kötü şeyler aklima geliyor kalp damarla alakalı bgunde ayni olursa mutlaka görüşeceğim ama bu kdr siddetli agri ceken oldumu?