Kızlar benim hikayemi de okumak isterseniz yazıyorum 😊 son iki haftadır her iki güne bir devlet hastanesinde nst çekilmeye gittim. Ama ne sancı ne açılma hiçbiri olmadı. Normal Doğum görünüyordu hep. Artık 40. Haftayı da bitirmek üzereydim. 40. Haftanın ortasında nişanım geldi. Dedim herhalde doğurcam 😂 ama nişandan sonra 1 hafta daha bekledim yine sancı açılma yoktu. Salı günü devlete gittim daha zamanın var 1 haftadan fazla vakit var Doğum olmaz dedi doktor. Ben de bu işte bi gariplik olduğunu hissettim çünkü kaç haftalık olduğumu biliyorum Doğum vaktinin geçtiğini de biliyorum ama vakit var deniliyordu. Biz de eşimle devletten çıkıp özele gittik ve oradaki doktorum ertesi güne detaylıya girmen lazım dedi. Neyse Çarşamba günü öğlen detaylıya girdiğimde bebeğimin anne karnında kaka yaptığını ve acilen sezeryana alınmam gerektiğini söyledi. O an neye uğradığımı bilemedim çünkü korktuğum şey başıma gelmişti 😢 Hemen toparlandık eşimle annemlerle izmir Ödemiş ten yola çıktık izmir Konak Karataş hastahanesine geldik. Çünkü bizim buradaki özelde sezeryan yoktu Karataş hastanesi ile anlaşmalıydı. Ben saat 16 gibi hastaneye girdim. 18.30 gibi de ameliyathaneye aldılar beni. Belimden iğne ile sanırım adı epidural o şekilde belden aşağısını hissetmeyerek sezeryan oldum. Ve doktorum ameliyat sırasında dedi ki çocuk kordon dolanması olmuş eğer 2 gün daha bekleseydik bu çocuk ölürdü dedi 😢😢 o an çok kötü oldum bi yandan da şükrettim devleti beklemedim diye. Ameliyatta bebek çıkınca hemen yanağıma koydular ve ağlayan bebeğim hemen sustu 😊 çok tatlı bi bebeğim var görseniz maşallah oğluma 😊🧿Doğumdan sonra ameliyat yerim çok ağrıdı çok acıdı. 2. Gün oldu biraz hafiflese de yine de karnımın şişliği inmedi ve hala acı var malesef. En zorlandığım şey emzirmek oldu. Sütüm var evet ama meme uçlarım çok acıyor dün gece hıçkıra hıçkıra ağlayarak emzirdim resmen 😢 bi de gaz sorunumuz var bizim bende de bebişimde de gaz var ve en çok bebeğimi rahatsız ediyor çığlık atarak ağlatıyor 😢🙈 inşallah bu zor günler geçer Kızlar her saat başı kalkıp emziriyorum uyku yok gerçekten 🙈 ama dünyanın en güzel şeyi anne olmakmış onu anladım bi gülüşü size bütün acıları sıkıntıları unutturuyor İnan’ın 😊💕 Aklıma geldikçe herkese dua ettim kolay doğumlar olsun kimse yavrumuz kalmasın diye 🤲🏻 Benim hikayem de bu şekilde kızlar 😊 Allahım sizlere en kolayından doğumlar nasip etsin inşallah 😊 ben Happy Kids e kaçar 😂💕😘