Hifam Kızlarr sancıyla hastaneye geldim 1 cm açılmam var doktor açılmayı bekleyelim dedi ne yapabilirim açılma olması için taktik var mııı?
[silindi] Hifam dizüstü oturup kalkın yürüyün hani spor yapar gibi hem sancıyı yatakta çekmekten kurtulmuş olursunuz
Sebogelin Hifam yürü,merdiven in çık, duvara yaslanıp çömel kalk,belinle sekiz çiz hastanede bunları yapabilirsin
[silindi] Hifam biri varsa yanınızda masaj yapsın kollara sırta falan sıcak su da iyi gelir sancılarla beraber nefes alıp verin derin derin sakin olun dua edin bol bol
Yurtoglu Merhabalar bendede gece 3.5 dan beri sanci var ama ne artiyor ne azaliyor esim hastaneye gidelim diyor ama sancim cok dayanilmayacak kadarda degil evdemi beklesemacaba artmasini
[silindi] Yurtoglu evde beklemenizi tavsiye ederim hastane ortamı sisi çok telâşlarıdır psikolojik olarak
Hifam Çok sağolun kızlar yürüyüş yaptım oturup kalktım hep ama hala doğuma almadılar 😔 Ne zaman doğuracağım acaba