En çok sancı tabii ki birde suni sancı olursa... Bebeğin kafası çıktıktan sonra ne sancı, ne ağrı hbir şey hissetmiyorsunuz. Tabi bu kişiden kişiye değişebilir. 7 sene önce ilk doğumum normal oldu. Şuan 35.haftalık hamileyim, yine normal istiyorum. Çok kötü, korkulacak bişey olsa istemezdim emin olun 😀 birde acı eşiğinizin yüksekliği önemli bence. Benim canım kıymetli değildir. Sesim bile çıkmadı doğum yaparken, hatta kapıda ailem bekliyordu o kadar sessiz doğum yapmışım ki doğúmhaneden alkış kıyamet karşılandım. Dirayetliyseniz üstesinden gelirsiniz. Normal doğm yapmak kadar muhteşem bir duygu yok.