hamilegunlugum Gaziantep te hangi hastane hangi doktora muayene oluyorsunuz muayene ücreti ne kadar memnunmusunuz?
HaticeNur7994 hamilegunlugum doğum yaptım canım Doğum yapıp burdan kopamayanlardanim😁😁 bn ncr hastanesi Emel Peri Canbolat muayene ücreti 80 ve çok güzel hastane çok iyi bi dr
SvcnnKmlcc hamilegunlugum Anka Hastanesi Mustafa Demir’e gidiyorum . 45₺ ödüyoruz . Çook memnunumm ❤️
cigdem-mehmet Hatem hastanesi cnm nazire öztürk muaynesi 100 tl cok iyi bir dr ilk cocugumda gitmiştim şimdi yine hamileyim ve tek gittigim dr o
kbraknt @hamilegunlugum anka hastanesi mustafa demir memnunum canım normal doğum istiyorsan kesinlikle tavsiye ederim herşeyin doğalından yana çünkü
beatiful_baby27 Medikalpark dr Sezen buko 120 tl muayne bende çok memnunum ayrıca suda Doğum yaptırıyor hastane biraz pahalı ama kaliteli
Kubraugur hamilegunlugum ncr hastanesinde dilara basat var ben hamileligim boyunca o dr gittim ve cok memnun kaldim muayene ucreti 95€
kbraknt @SvcnnKmlcc esin polis mi canım o yüzden mi indirimli muayene oluyosun çünkü 60 lira diye biliyorum
Annemmm2 hamilegunlugum sanko hastanesi, İsmail temur a gidiyorum cok memnunum tavsiye ederim. Seni hem motive ediyor hem cok rahat 💕 İstedigin zaman telefon numarasından ulasıp soru soruyorsun ve aydınlatıcı cevapları da alıyorsun Sağolsun :)
Reparista Serpil_27 allah en güzel zamanda yeniden nasip etsin canım ben hastaneden de mennunum sistemli geldi bana mesela hiç kargaşa olmuyo diğer özel hastaneler gibi gidince aman aman beklemiyoruz hasta yoğunluğu olmasına rağmen