Tam 37 bitti 38.haftaya girdik. Çarşamba nts sonucu sancı çıkmadı hiç idrar yolu enfeksiyonu olduğu için bir hafta daha bekleme kararı aldık doğum için. Saat 4 ten beri adet sancım var şiddetli geçmedi ben adet olacağım zaman bel ve kasık ağrısından duramam hatta bi de ishal olurum. Şimdi ishal de dahil hepsi mevcut neden olabilir Dr da yok hastanede dayanmaya çalışıyorum 8 olsun saat diye