Esraabrklu Haftaya bugün doğumum var ve hala muayene edilmedim acaba çatı uygun mu normal doğuma onu bile bilmiyorum.38+6 yım.aranızda benim gibi doğuma kadar çatı muayenesi yapılmayan oldu mu
Gozdekaraoglu Esraabrklu bizde 38+2 deyiz . Bugün doktor kontrolümüz vardı ve benim doktorumda yapmadı henüz belki sancı anında yaparlar diye tahmin ediyorum
minnakmina Esraabrklu canım genelde özel hastaneler yapıyor bunu devlet fazla yapmıyor zaten milyonda bir görülen sorunmuş bebegin ordan geçmeyecegi
seon90 Alla alla olmaman çok garip bazı doktorların muaynesi farklı oluo.benm doktorum 38 de çatı muaynesi yapcam dedi.bence doktoruna sor bunu sonjcta para ödüyorsun.
Esraabrklu minnakmina ne biliyim bazıları yaziyo çatım normal doğuma uygun değilmiş darmış falan sezeryan olucam diye yazanlar var ..o yüzden sordum.acaba bende de olurmu o sorun.umarim olmaz ya
minnakmina Esraabrklu özel hastaneler fazla para almak için öyle yapıyor canm ne derlerse inanırız onlarda normal dogumla ugraşmak yerine sezeryan yaptırıyorlar
Esraabrklu minnakmina doktorum normal yapacaksın dedi bilemiyorum.özel olmasına rağmen sezeryan demiyor şuan için