Sumeyraftt nur hanımı duymadım leyla hanımla düzgün bey var onları biliyorum.nasipse normal istiyorum canım ama kafa ve karın 2hafta önden gidiyor 37de karar veririz dedi doktorum sezaryene zorlayan yapısı yok,bebek için ne iyiyse onu söylüyo.uzun uzun açıklıyo rahatlatıyo insanı.doğumda napıcam bakcaz artık🤦♀️