Tufan_aras Merhaba kızlar çoktandır takip ediyorum ama Yen’i üye oldum 33.haftama giriş yaptım inşallah oğlum olacak ama ne zaman döner hala dönmemiş makat aşağıdaymış 😢 normal Doğum istiyordum bu durumda kalırsa doktor sezaryen olur dedi `☹️☹️☹️
eminesbr Tufan_aras canım bence çok takma nasıl rahatsa öle kalsın benimki hiç dönmedi her kotrolümüzde ters şuan 37+5 olduk hala hissediyorum kafamız yukarda yarın son kontrolüm var artık gün alıcam zorlamanın anlamı yok sağlıkla gelsinde minik paşam 💙
Tufan_aras Aylininzz inşallah benimkide döner ya endişeliyim yan duruyor şöyleki kafası sağda ayaklar sol çaprazında enteresan bir pozisyon gibi acaba döner mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Asenadgdvrn Tufan_aras dönmesi lazım bizde 33+0 kafası aşağıda normal dedi 28 haftadan sonra dönmesi lazım
Bysima Tufan_aras 32 de gittiğimde dönmüş dedi dr 34 te kanala girmiş dedi ilk gebelikte erken dönüyorlarmış 2 ve üzeri olanlar doğuma kadar donmeyebiliyor
Bysima Tufan_aras dönecektir elbet olmazsa bile doktor onu döndürüyor diye biliyorum eliyle karnına basit hareketlerle cevirebiliyo
Anneyimmmmm Tufan_aras bende aynı 33+3 hala dönmedi ve kaç gündür kafama taka taka Bi hal oldum çok normal doğum olsun istiyorum 😣 ama Bi kaç şey okudum netten onları yapcam canım sende googleden araştır bebek dönmesi için bazı hareketler var onları deneriz en azından bide 🤷♀️
haziransekiz Tufan_aras 33 te döndü benim canım 35e kadar yolu var. Ama Doğum sancıyla bile dönen bebekler varmış. Ben sırt üstü yatarak dizlerimi bükerek popo mu yukarı kaldırıp indiriyordum.