Bu postların altına genelde çok kilo almayanlar hemen yorum yapıyor diye gözlemledim açık açık kilomu yazıp rahatlamak istiyorum hemen😀😀69 la hamile kaldım şuan 93 oldum koca bir Evrim’e baş kaldırmış bulunmaktayım Doğumdan sonra ne olur nasıl baş ederim hiç bilmiyorum allah yardımcım olsun benim gibi olup kilo veren veya veremeyen yorumuma cevap verirse iyi olur dertleşelim azıcık 🤭😅😅