LeylaCan sabah yukarıda göbek hizamda hissediyordum suan resmen kasığımda çok aşağıda ilk defa böyle hissediyorum normal midir korktum acıkcası
Depresif_polyanna LeylaCan şuan alanı geniş onun için her yere gidebiliyor korkulacak bisey yok farklı bi sıkıntı yoksa😉
Fasulyeveannesiii LeylaCan evet bence normal hissetmeye başladığım ilk haftalar hep kasıktaydı şimdi heryerden sağlı sollu 😂😂
LeylaCan Depresif_polyanna stres oldum durmadan hareket ediyor suan ilk defa. ilk hamilelik hep endişeli 🤦🏽♀️
LeylaCan Esrailik Depresif_polyanna Minedy detaylıda dün baş aşağıydı komple yukarı dönmüş doktorum ondan ağrı yapmıştır dedi 🤗
Minedy Bugün 21+6 yım. Her yerden hissediyorum. Kasıkta ilk hissettiğimde bende biraz korkmuştum ama bi sıkıntı yokkk
Minedy LeylaCan benim dün detaylıda baş aşağıydı o kadar aşağıydıki başı nerdeyse ultrasonu vajinanın üstünde gezdircekti doktor 😅😅😅
LeylaCan sevdicek rahim ağzına baktılar mı kuzum detaylıda eğer normalse korkmana hic gerek yok dönüyorlar:)
LeylaCan Minedy benimde öyle işte vajinal ultrason yapmak zorunda kaldı rahim ağzını ölçemediği için:)