Seymasal çatım dar demişti ben normal Doğum için biraz ısrarcı olduğum için o gün baktığında çok kastım kendimi grip olduğum zaman bütün kemiklerim kopacak gibi oluyo o günden onun ağrısı stresi kastımda kendimi bakalım Salı günü gel kesinleştirelim dedi doktorum deminde sağlık ocağından geldim bebek kanala girmek üzere bilgin olsun dedi bakalım inşallah kazasız belasız hayırlısıyla normal Doğum yapmak nasip olur 🙏🏻☺️Korkma stres yaparsan tabi bünyeye göre değişiyor can acısı oluyo tecrübe edindim ilkinden ilk içeri koyarken elini acımıyor gibi ama benim ileri itip eliyle açılmam var mı diye baktı heralde ki o zaman olan Canım çıktı dışarı çıktığımda eşimin gözleri doluydu canını çok yaktı diye☺️