Zumra04 Ikıncı gebelıgım ılkıne gore daha kolay dogurursun dıyolar ılkım normaldı buda normal gozukuyor gercekten oyle mı acaba??
Nebahathumeyra Öyle 😊 11 gün önce 2. Bebeğimi kucağıma aldım ilk doğumumda 8 saat ayni sancıyla aralıksız sancı çektim nerdeyse 2. Sinde kendi sancımla 2 saatte oldu bitti çok şükür 😊🙏🙏