bayanturkolog Bebeğim içerde kıpır kıpır dün ultrasonda gördük doktora fotoğraf bile çektirmedi ama henüz ben hissetmiyorum daha 12 haftalık olduk :) 8 hafta sonra inşaAllah hissederiz. Sağlıcakla kucağımıza alırız inşaAllah hepimiz. Rabbim isteyen herkese nasip etsin, kucağını boş bırakmasın inşaAllah🤲🏻