38+5 haftadayım erkek bebeğim olucak ara ara hergün sancılarım var ama nst çıkmıyor ve sancılar sürekli kesiliyor normal doğum gözüküyor fazla baskı hissediyorum rahim de çocuk o kadar fazla hareket etmeye başladı ki bu durum canımı yakmaya başladı artık hiç durmuyor resmen ne zaman sancılarım veya suyum gelir merak ediyorum.